Kampania produktowa iTouch CLM
Klient: Biogened
Rok realizacji: 2010
Wykorzystane komponenty:
Firma Biogened S.A. zleciła Active Pharma wdrożenie kampanii CLM dla sześciu produktów z obszarów terapeutycznych: neurologia, psychiatria, onkologia. Klient chciał, by wprowadzając kampanię CLM udało się zebrać jak najwięcej konkretnych informacji służących analizie rynku w interesujących go obszarach oraz zwiększyć sprzedaż produktów.
W kampanii wykorzystano system CLM zaimplementowany na tablety. Reprezentanci (grupa 30 osób) podczas dwudniowych warsztatów zostali przeszkoleni w kwestii obsługi technicznej oraz zastosowania systemu CLM, jak i w zakresie nietypowych sytuacji, z którymi mogą się spotkać. Ponieważ jednym z głównych celów stawianych przez Klienta było prowadzenie kampanii, która da obraz rynku, prezentacja produktowa została przygotowana przez Dział Medyczny w taki sposób, by jak najlepiej badać preferencje lekarzy. Zawierała dużo szczegółowych pytań, których odpowiedzi analizowano przy użyciu środowiska analitycznego CLM Analytics.
Prace Active Pharma objęły:
- analizę strategiczną
- opracowanie scenariuszy prezentacji
- programowanie i kodowanie slajdów w technologii HTML 5.0
- implementację na serwerze
- testy i wdrożenie
- przeprowadzenie szkolenia reprezentantów uczestniczących w projekcie
- obsługę help desk