Logo: Active Pharma Sp. z o.o.

Realizacje

Kampania produktowa iTouch CLM

Kampania produktowa iTouch CLM

Klient: Biogened

Rok realizacji: 2010

Wykorzystane komponenty:

Firma Biogened S.A. zleciła Active Pharma wdrożenie kampanii CLM dla sześciu produktów z obszarów terapeutycznych: neurologia, psychiatria, onkologia. Klient chciał, by wprowadzając kampanię CLM udało się zebrać jak najwięcej konkretnych informacji służących analizie rynku w interesujących go obszarach oraz zwiększyć sprzedaż produktów.

W kampanii wykorzystano system CLM zaimplementowany na tablety. Reprezentanci (grupa 30 osób) podczas dwudniowych warsztatów zostali przeszkoleni w kwestii obsługi technicznej oraz zastosowania systemu CLM, jak i w zakresie nietypowych sytuacji, z którymi mogą się spotkać. Ponieważ jednym z głównych celów stawianych przez Klienta było prowadzenie kampanii, która da obraz rynku, prezentacja produktowa została przygotowana przez Dział Medyczny w taki sposób, by jak najlepiej badać preferencje lekarzy. Zawierała dużo szczegółowych pytań, których odpowiedzi analizowano przy użyciu środowiska analitycznego CLM Analytics.

 

Prace Active Pharma objęły:
  • analizę strategiczną
  • opracowanie scenariuszy prezentacji
  • programowanie i kodowanie slajdów w technologii HTML 5.0
  • implementację na serwerze
  • testy i wdrożenie
  • przeprowadzenie szkolenia reprezentantów uczestniczących w projekcie
  • obsługę help desk

 
 

Informacja dla użytkownika na temat plików „cookie”

Ważne! Niniejszy serwis stosuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.