Kampania iTouch CLM Reumatologia
Rok realizacji: 2010
Wykorzystane komponenty:
Kampania iTouch CLM Reumatologia zapoczątkowała współpracę Active Pharma z jedną z wiodących firm na polskim rynku farmaceutycznym. Celem projektu jest wsparcie działu sprzedaży przy wykorzystaniu innowacyjnych, atrakcyjnych narzędzi marketingu bezpośredniego, jakim jest bez wątpienia system iTouch CLM na iPada2 oraz budowanie nowoczesnego wizerunku klienta.
Wdrożenie kampanii miało charakter kompleksowy – rozpoczynając od prac koncepcyjnych, graficznych, programistycznych, skończywszy na praktycznym szkoleniu dla Przedstawicieli.
Prace Active Pharma objęły:
- dostarczenie, konfiguracja sprzętu oraz akcesoriów do iPada 2
- przygotowanie graficzne kontentu
- cięcie, programowanie slajdów prezentacji
- konfigurację slajdów ze środowiskiem analitycznym po stronie serwerów
- CLM consulting – project management
- comiesięczną obsługę projektu, która obejmuje: proaktywne wsparcie użytkownika Help Desk, SLA, wsparcie dedykowanego Project Managera, ochronę i przetwarzanie danych osobowych, stały monitoring danych kampanii CLM
- przeprowadzenie szkoleń dla REPs, DMa & PM z zakresu aplikacji iTouch CLM, CLM Analytics oraz obsługi urządzenia iPad, a także wskazówki praktyczne dla codziennego użytkowania urządzenia