Kampania iTouch CLM Ginekologia
Klient: MSD
Rok realizacji: 2011
Wykorzystane komponenty:
Klient zdecydował o całkowitym odejściu od tradycyjnych narzędzi dotarcia do lekarzy rezygnując z materiałów drukowanych. Zależało mu również na zbadaniu preferencji i potrzeb lekarzy ginekologów.
Dział Kreacji Active Pharma wykorzystując iTouch CLM stworzył dla MSD nowoczesne prezentacje na tabletach iPad. Po wizycie do lekarza trafiał e-mail zawierający wyłącznie interesujące go informacje, materiały lub przedruki z badań. Zbadanie preferencji i potrzeb lekarzy ginekologów było możliwe dzięki zastosowaniu systemu badawczego CLM Analytics, będącego integralną częścią iTouch CLM. Dzięki niemu wszystkie dane bezpośrednio po wizycie przedstawiciela trafiały do Project Managera w MSD umożliwiając mu natychmiastowe zapo-znanie się z preferencjami lekarza i ewentualną modyfikację kampanii.
Prace Active Pharma objęły:
- analizę produktową
- opracowanie scenariuszy prezentacji
- programowanie i kodowanie slajdów w technologii html5
- implementację na serwerze
- testy i wdrożenie
- przeprowadzenie szkolenia reprezentantów uczestniczących w projekcie
- obsługę Help Desk