Kampania CLM dla firmy Biogen Idec
Klient: Biogen Idec
Rok realizacji: 2013
Wykorzystane komponenty:
Zadaniem Active Pharma było stworzenie interaktywnego, multimedialnego materiału dla wsparcia zespołu pracującego z produktem stosowanym w leczeniu stwardnienia rozsianego.
Wdrożenie projektu przygotowane było ze szczególną dbałością o każdy detal zarówno pod względem merytorycznym jak i technicznym. Implementację projektu poprzedziły kilkumiesięczne przygotowania, jednak obie strony przedkładały wysoką jakość nad błyskawiczny termin realizacji. Powstał przejrzysty materiał pomocny w pracy Przedstawiciela, zarazem zapewniający interaktywność i zaangażowanie odbiorcy oraz gromadzenie wielu przydatnych danych z rynku. Dane z systemu CLM Analytics pomagają w modyfikacjach mających na celu coraz lepsze dostosowanie materiału do potrzeb rynku.
Prace Active Pharma objęły:
- Przeprowadzenie analizy projektowej
- Przeprowadzenie wraz z Klientem rzetelnej, dogłębnej analizy produktu oraz rynku
- Opracowanie celów dla materiałów kampanii CLM i ich wdrożenie
- Zaprojektowanie schematu prezentacji produktowej dopasowanego do wielu scenariuszy wizyt
- Wsparcie dla Klienta przy tworzeniu profili osobowych pacjentów oraz przy budowaniu badania
- Implementację interaktywnych profili umożliwiających zbieranie danych o poszczególnych typach pacjentów odwiedzających lekarzy, będących odbiorcami prezentacji
- Budowę i implementację biblioteki materiałów edukacyjnych, merytorycznych oraz multimediów
- Kreację i programowanie slajdów w technologii HTML 5.0
- Implementację prezentacji na serwerze
- Testy i wdrożenie
- Przeprowadzenie szkolenia dla Przedstawicieli Medycznych z obsługi aplikacji iTouch CLM
- Przeprowadzenie szkolenia dla Product Managerów z obsługi CLM Analytics