Kampania CLM dla firmy Sanofi Pasteur
Klient: Sanofi Pasteur
Rok realizacji: 2012
Wykorzystane komponenty:
Zadaniem postawionym nam przez Klienta było stworzenie jednej prezentacji dla trzech odrębnych grup produktowych. Planowany czas trwania kampanii to 12 miesięcy.
W realizacji kampanii wykorzystano platformę iTouch CLM przeznaczoną na iPady. Umożliwiła ona wprowadzenie szeregu rozwiązań ułatwiających przekazanie odpowiednich informacji. Interaktywna mapa świata w przystępny i ciekawy sposób pokazuje jakie zalecenia szczepień obowiązują dla danych regionów, a quiz w szybkim czasie pozwala na zebranie odpowiednich informacji, które wraz z pozostałymi danymi można w łatwy sposób przetwarzać w module CLM Analytics. Zwieńczeniem prac po stronie Active Pharma było szkolenie Reprezentantów z obsługi aplikacji iTouch CLM oraz urządzenia iPad, składające się zarówno z części teoretycznej jak i praktycznej.
Prace Active Pharma objęły:
- Stworzenie trzech różnych layout’ów dla każdej z grup produktowych
- Zaimplementowanie interaktywnego quizu dla odbiorców prezentacji
- Stworzenie interaktywnej mapy świata ukazującej zalecenia szczepień
- Kreację i programowanie slajdów w technologii HTML 5.0
- Implementację prezentacji na serwerze
- Testy i wdrożenie
- Przeprowadzenie szkolenia dla Przedstawicieli Medycznych z obsługi aplikacji iTouch CLM oraz urządzenia iPad
- Przeprowadzanie szkolenia dla Product Managerów z obsługi CLM Analytics