Kampania iTouch CLM
Klient: Merck
Rok realizacji: 2012
Wykorzystane komponenty:
Celem Klienta przy implementacji platformy iTouch CLM było zebranie danych od lekarzy w poszczególnych obszarach zainteresowania oraz promocja swojego produktu.
W kampanii wykorzystano platformę iTouch CLM przeznaczoną na iPady. Z uwagi na wymagania Klienta dotyczące badania opinii lekarzy, Active Pharma wprowadziła szereg rozwiązań wspomagających gromadzenie i przetwarzanie danych marketingowych poprzez moduł CLM Analytics. Dotarcie z przekazem do lekarzy i wzbudzenie ich zainteresowania produktem zostało dodatkowo wsparte poprzez wykorzystanie materiałów multimedialnych oraz najnowszych doniesień naukowych. Prelegenci Active Pharma przeprowadzili również szkolenie z obsługi aplikacji oraz urządzenia iPad dla przedstawicieli medycznych. Trening miał również na celu przygotowanie ich do różnych sytuacji mogących przytrafić się podczas codziennej pracy z prezentacją i urządzeniem.
Prace Active Pharma objęły:
- Analizę potrzeb klienta
- Opracowanie rozwiązań dla prezentacji CLM
- Kreację i programowanie slajdów w technologii HTML 5.0
- Implementację prezentacji na serwerze
- Testy i wdrożenie
- Szkolenie przedstawicieli medycznych z obsługi urządzenia iPad oraz aplikacji iTouch CLM
- Obsługę Help Desk