Logo: Active Pharma Sp. z o.o.

Realizacje

e-Detailing Victoza

e-Detailing Victoza

Klient: Novo Nordisk

Rok realizacji: 2010

Wykorzystane komponenty:

Podczas konferencji dla lekarzy diabetologów firma Novo Nordisk chciała przeprowadzić atrakcyjną prezentację multimedialną „Victoza”, która miała nie tylko angażować uwagę uczestników, ale też pomóc w zebraniu bardziej szczegółowych informacji dotyczących preferencji lekarzy.

Active Pharma przygotowała cztery Medi Kioski z prezentacją. Prezentacja produktowa w języku angielskim kończyła się quizem. Każda zalogowana osoba, która w jak najkrótszym czasie odpowiedziała poprawnie na przynajmniej siedem z 10 pytań, miała szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Prezentację połączono ze środowiskiem analitycznym CLM Analytics. Dzięki temu firma Novo Nordisk miała błyskawiczny wgląd do szczegółowych informacji o odpowiedziach lekarzy. To z kolei umożliwiło uczynienie kampanii marketingowej bardziej skuteczną.

 

Prace Active Pharma objęły:
  • wykonanie atrakcyjnej grafiki prezentacji
  • przygotowanie narzędzi do gromadzenia i analizy zebranych danych
  • zaangażowanie lekarzy w prezentowany przekaz

 
 

Informacja dla użytkownika na temat plików „cookie”

Ważne! Niniejszy serwis stosuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.