e-Detailing Victoza
Klient: Novo Nordisk
Rok realizacji: 2010
Wykorzystane komponenty:
Podczas konferencji dla lekarzy diabetologów firma Novo Nordisk chciała przeprowadzić atrakcyjną prezentację multimedialną „Victoza”, która miała nie tylko angażować uwagę uczestników, ale też pomóc w zebraniu bardziej szczegółowych informacji dotyczących preferencji lekarzy.
Active Pharma przygotowała cztery Medi Kioski z prezentacją. Prezentacja produktowa w języku angielskim kończyła się quizem. Każda zalogowana osoba, która w jak najkrótszym czasie odpowiedziała poprawnie na przynajmniej siedem z 10 pytań, miała szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Prezentację połączono ze środowiskiem analitycznym CLM Analytics. Dzięki temu firma Novo Nordisk miała błyskawiczny wgląd do szczegółowych informacji o odpowiedziach lekarzy. To z kolei umożliwiło uczynienie kampanii marketingowej bardziej skuteczną.
Prace Active Pharma objęły:
- wykonanie atrakcyjnej grafiki prezentacji
- przygotowanie narzędzi do gromadzenia i analizy zebranych danych
- zaangażowanie lekarzy w prezentowany przekaz