Logo: Active Pharma Sp. z o.o.

Realizacje

Nowa identyfikacja Fundacji Towarzystwo Weterynaryjne

Nowa identyfikacja Fundacji Towarzystwo Weterynaryjne

Klient: Fundacja Towarzystwo Weterynaryjne

Rok realizacji: 2016

Wykorzystane komponenty:

W 2016 roku Active Pharma wsparła Fundację Towarzystwo Weterynaryjne w stworzeniu i wdrożeniu nowej identyfikacji.

Zmiana identyfikacji fundacji miała na celu przeobrażenie jej postrzegania, jako eksperta w zakresie leczenia zwierząt oraz prowadzącego aktywne działania mające na celu poprawę jakości ich życia.

W ramach projektu Active Pharma zgodnie z wymogami i oczekiwaniami fundacji zaprojektowała nową identyfikację wizualną – od logo, księgi znaku, szablonów oficjalnych dokumentów, po stronę internetową i materiały graficzne dla profili fundacji w mediach społecznościowych.

Strona towarzystwoweterynaryjne.org ma charakter informacyjny, a osoby zainteresowane mogą z niej dowiedzieć się więcej nie tylko o samej fundacji (jej historii czy misji), ale także na temat prowadzonych przez nią działań czy możliwości nawiązania współpracy. Serwis ma szeroką grupę odbiorców którą na pewno łączy jedno – duża wrażliwość na los zwierząt. Stworzony serwis jest w pełni responsywny – widoki bez problemu dostosowują się do urządzeń mobilnych.

 

PRACE ACTIVE PHARMA OBJĘŁY:

– Zaprojektowanie nowej identyfikacji wizualnej (logo, niezbędne materiały)

– Zaprojektowanie przejrzystej szaty graficznej oficjalnej strony fundacji

– Dostosowanie serwisu na urządzenia mobilne

– Testy, wdrożenie i kompleksowa obsługa serwisu

 
 

Informacja dla użytkownika na temat plików „cookie”

Ważne! Niniejszy serwis stosuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.