Nowa identyfikacja Fundacji Towarzystwo Weterynaryjne
Klient: Fundacja Towarzystwo Weterynaryjne
Rok realizacji: 2016
Wykorzystane komponenty:
W 2016 roku Active Pharma wsparła Fundację Towarzystwo Weterynaryjne w stworzeniu i wdrożeniu nowej identyfikacji.
Zmiana identyfikacji fundacji miała na celu przeobrażenie jej postrzegania, jako eksperta w zakresie leczenia zwierząt oraz prowadzącego aktywne działania mające na celu poprawę jakości ich życia.
W ramach projektu Active Pharma zgodnie z wymogami i oczekiwaniami fundacji zaprojektowała nową identyfikację wizualną – od logo, księgi znaku, szablonów oficjalnych dokumentów, po stronę internetową i materiały graficzne dla profili fundacji w mediach społecznościowych.
Strona towarzystwoweterynaryjne.org ma charakter informacyjny, a osoby zainteresowane mogą z niej dowiedzieć się więcej nie tylko o samej fundacji (jej historii czy misji), ale także na temat prowadzonych przez nią działań czy możliwości nawiązania współpracy. Serwis ma szeroką grupę odbiorców którą na pewno łączy jedno – duża wrażliwość na los zwierząt. Stworzony serwis jest w pełni responsywny – widoki bez problemu dostosowują się do urządzeń mobilnych.
PRACE ACTIVE PHARMA OBJĘŁY:
– Zaprojektowanie nowej identyfikacji wizualnej (logo, niezbędne materiały)
– Zaprojektowanie przejrzystej szaty graficznej oficjalnej strony fundacji
– Dostosowanie serwisu na urządzenia mobilne
– Testy, wdrożenie i kompleksowa obsługa serwisu