Serwis zoltytydzien.pl
Klient: GlaxoSmithKline
Rok realizacji: 2011
Wykorzystane komponenty:
Zadaniem Active Pharma było stworzenie i wdrożenie nowej odsłony serwisu informacyjno-edukacyjnego dla pacjentów.
Strona posiada prosty design, utrzymany w szaro-czarno-żółtej kolorystyce, charakterystycznej dla prowadzonej w mediach kampanii szczepień. Przy pomocy omawianego serwisu, pacjenci mogą dowiedzieć się na czym polega akcja Żółty Tydzień, uzyskać informacje o zagrożeniach związanych z WZW typu A i B, a także szybko odnaleźć adres gabinetu, który jest zarejestrowany jako punkt szczepień w danym województwie (dobra konwersja na cel). Dodatkowo istnieje możliwość obejrzenia online filmów o WZW typu A oraz B.
Prace Active Pharma objęły:
- zaprojektowanie architektury informacji
- prace graficzne (zaprojektowanie w całości grafiki serwisu)
- kodowanie zawartości merytorycznej
- współpraca z agencją PR
- wdrożenie serwisu